Organiza: Área de Formación e Innovación Educativa
Inauguración da xornada
VI Xornada de Innovación Educativa. 2012
Presentación de Ernest R. Sotomayor
Social Media, a nova linguaxe na educación
Preguntas
A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais : A ciencia nuclear
Evaluación dos aprendizaxes e do traballo en grupo utilizando rúbricas: Unha experiencia innovadora intercampus.
Achegas das Historias de Vida. A construción da historia da escola recente
Educación, emocións e afectividade a través do arte
Experiencia sobre a utilización do entorno cultural como recurso didáctico na formación do profesorado de educación infantil
A colaboración Escoa-Universidade no incremento das competencias profesionais dos e das estudantes de Maxisterio
Evaluación da percepción da adquisición das competencias on-line. Unha ferramenta para a mellora continua das guías docentes
Análisis dun edublog colaborativo como estratexia de ensino-aprendizaxe na educación superior
Sesión A1: Innovación como mellora na práctica educativa. Preguntas.
Uso do contrato de apredizaxe nunha materia teórico-práctica de fisioterapia.
Aprender investigando no laboratorio
O artigo científico como ferramenta didáctica no proceso de ensino-aprendizaxe das ciencias e tecnoloxías.
Internet como ferramenta en seminarios: aplicación de google sites a unha webquest
Ensino-aprendizaxe académico e científico, ¡ quen sabe onde exerceremos !
Análisis cualitativo na adaptación de novas materias ao EEES.
A acción tutorial no Grado de Bioloxía: unha ferramenta para a mellora do rendemento académico.
Novas metodoloxías no ensino tridimensional da Fotogrametría
Estratexias de innovación no ensino do Dereito en España: o exemplo das law schools estadounidenses.
O aprendizaxe por competencias no ámbito das Ciencias Xurídicas: unha proposta metodolóxica .
O Máster Universitario en Abogacia na Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo da Universidade de Vigo
O uso de novas tecnoloxías para o ensino dunha asignatura de máster non presencial: a súa aplicación ao ámbito xurídico
Claves para o tratamento dos dereitos humanos como unha competencia transversal, e como materia específica nos plans de estudos baixo os criterios do EEES
Aprendizaxe basado en mini-proxectos experimentais nas materias de física dos graos de enxeñaría.
Motivación baseada en retos aplicada a asignaturas técnicas de enxeñaría
Aplicación do aprendizaxe baseado en proxectos na asignatura “Enerxía da Biomasa” para a súa adaptación ao EEES
Aprender xogando: fundamentos de termografía en asignaturas de Teledetección
Experiencia docente da aplicación de recursos virtuais na asignatura Materiais de Construcción
Estudando mecánica con Python
Diseño da metodoloxía aprendizaxe-servicio no área de construccións arquitectónicas
Novas metodoloxías para mellorar aa visión espacial do alumnado: a radioloxía industrial
Dificultades no deseño dun proxecto de aprendizaxe colaborativa para a aula de traducción científico-técnica
Os programas intensivos Erasmus: adquisición de competencias transversais en contexto internacional
O ensino da Ciencia Política e o Dereito a través das manifestacións culturais contemporáneas
A aplicación da perspectiva de xénero en materias de Filosofía
O coñecemento da historia a través do cinema: o caso de Germinal
Sesión A3: Innovación no ámbito humanístico . Preguntas.
Perspectiva de xénero na docencia universitaria: unha experiencia en Econometría
A calidade na educación superior: o modelo EFQM, unha experiencia aplicada
A prensa dixital como instrumento de traballo na actividade docente
O recurso aos materiais audiovisuais na Historia Económica
Capital humano e capital estructural en máster no presenciais: innovacións clave para o éxito
Implantación do EEES no grao de Turismo. Evaluación do rendemento e satisfacción do estudante: estudo dun caso
Clausura da xornada