Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa
Novas técnicas de aprendizaxe baseadas na colaboración co tecido empresarial do contorno universitario
III Xornada de Innovación Educativa na Universidade. 2008
O uso de TEMA como ferramenta didáctica na Licenciatura de Tradución e Interpretación
Reducir esixencias e traballar as motivacións para lograr unha maior aprendizaxe
Experiencia de innovación educativa no espazo de Formación Aberta de Maiores na Universidade de Vigo
Actividades prácticas innovadoras na formación dos mestres
A plataforma TEMA. Unha experiencia de formación permanente no profesorado da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Unha experiencia de aprendizaxe colaborativa en Dereito Romano
Unha aproximación multidisciplinar ó estudo da literatura
Unha alternativa de ensinanza-aprendizaxe en Econometría
Xornadas de introdución ás técnicas de traballo universitario:
Unha experiencia para o alumnado de 1º curso da Licenciatura en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Utilización de textos histórico-científicos na aula
Unha contorna persoal de aprendizaxe para o ensino da estatística
Desenvolvemento de métodos docentes e cooperativos para a formación en competencias na Economía aplicada:
Unha experiencia de avance cara o modelo do EEES
Innovación educativa como catalizadora de colaboración. Exemplo na Universidade de Vigo
O dereito penal a traves do cine
A proxección cinematográfica como soporte pedagóxico no ensino do dereito penal
Expectativas, esperiencias e competencias do alumnado sobre o uso da plataforma de teleformación TEMA na Facultade de Ciencias e do Deporte
Estratexias da divulgación científica utilizados como recursos didácticos no ámbito científico-tecnolóxico
A ensinanza da Economía no Programa de Maiores da Universidade de Vigo
O SEEQ como instrumento de valoración da ensinanza: Primeiros resultados
Zig-Zag: o primeiro programa IPTV de divulgación científica na Internet dedicado á tradución
O emprego da lista de correo electrónico da plataforma TEMA en varios cursos da Licenciatura de Filoloxía Inglesa:
Garantizando a organización de cursos mixtos e presenciais con apoio virtual.
Estratexia para optimizar o traballo en grupo dos alumnos durante a elaboración dunha monografía
Adaptación da materia Xenética xeral de 2º de Bioloxía ao EEES
Cuestionarios de autoavaliación na plataforma TEMA
Actuacións de coordinación horizontal na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Formas de medir a satisfación alumno-profesor:
Experiencia na materia de Estadística III de A.D.E
Novas tecnoloxías para o ensino da astronomía
E-learning 2.0: experiencias docentes na universidade
Investigación experimental de radiocomunicación nas aulas
Deseño e posta en marcha da materia de Bioinorgánica na Licenciatura de Química utilizando novos modelos docentes
Hot potatoes: unha aplicación para crear exercicios interactivos
Experiencia de posta en práctica do EEES dende a materia de Desenvolvemento psicomotor
A tradución de material matemática como elemento formativo