Área de Fomación e Innovación Educativa
Presentación da IV Xornada de Innovación Educativa na Universidade.
IV Xornada de Innovación Educativa na Universidade. 2009
Aplicación practica das tecnoloxías audiovisuais en rede para a docencia dunha materia regrada de Enxeñaría Industrial
Docencia virtual dun curso de mestrado sobre a plataforma Moodle.
A ensinanza do Common Law dende unha perspectiva integradora e colaboradora.
Se creamos unha páxina web en inglés seguindo as instruccións do profe de Inglés teriamos que rematar aprendendo inglés e algo máis tamén !
Descrición dunha actividade na aula do ano 2008/2009. Derradeiro primeiro ano de Filoloxía Inglesa.
Quenda de preguntas
Xogo de rol. Responsabilidade administrativa.
3 MINUTOS, 3 NOTICIAS.
Unha experiencia en busca do aprendizaxe significativa e a formación de profesionais reflexivos na materia Fundamentos de fisioterapia.
Boloña e profesores universitarios como propiciadores do cambio de paradigma necesario para a sociedade do século XXI.
Implantación dun proceso de avaliación continua cunha plataforma de telensino.
É posible unha docencia integramente virtula ?
O caso do Título Propio en Información Técnica do Medicamento.
Modelado do ciclo de carbono mediante o programa 'STELLA'.
Experiencias docentes con mundos virtuais.
Xogo de repaso e autoavaliación do alumnado ( e do labor docente do profesor/a ).
Copenhagen 2.0.
O ensino de materias de ámbito fiscal nas titulacións do ámbito xurídico-social.
Posibilidades didácticas da plataforma Moodle na materia de Educación especial de Psicopedaxía.
A docencia en Dereito procesual a través da práctica forense
Un exercicio de sistematización de erros e corrección de traballos do alumnado: Markin v4.
Materias multidisciplinares no EEES.
Procesos espazo tempo, 2008/2009: proposta, seguemento e análise dun exercicio de carácter non presencial.
Uso didáctico das actividades manipulativas: aprendizaxe do profesorado universitario.
Flexibilidade metodolóxica en materias de libre elección; motivacións no alumno, matrícula necesaria e incorporación de coñecementos ao currículo.
Experiencias en ADE, Telecomunicacións, Industriais e Ciencias do Mar.
Unha experiencia de análise do significado e aplicación de competencias científicas.
Factores do éxito nos estudos de bioloxía na Universidade de Vigo.
Introdución á aprendizaxe informal semidirixido.
Autoavaliación versus avaliación externa nos sistemas de avaliación continua dos alumnos.
Utilización de foros virtuais como ferramentas de aprendizaxe.
A estratexia de "dous profesores por aula" nos cursos de extensión e complementarios da Universidade de Vigo.
Aplicación de técnicas de e-learning para o ensino de electrónica de potencia.
Potencialidades e problemáticas da "creación de coñecementos" por parte dos alumnos en primeiro curso de novos graos; unha experiencia en ADE.
Presentación da IV Xornada de Innovación Educativa na Universidade
A (auto) avaliación na docencia da interpretación consecutiva como axuda á aprendizaxe.
Experiencia en docencia virtual: "Equipo Investigación Grímpola".
Plataformas educativas como ferramenta de avaliación nun contorno universitario.
A importación do emprego de material audiovisual para impartir clases sobre comunicación política.
Implicación do alumno na súa aprendizaxe a través do Foro de actualidade xurídica.
O traballo de fin de grao en Fisioterapia.
Coordinación de materias. Desenvolvemento de habilidades baseadas en competencias a través da práctica.
O caso da Licenciatura en Publicidade e Relacións Públicas (Universidade de Vigo). Experiencia entre Estratexias e Produción publicitaria en tv.
Proxectos de arte de acción no novo Grao de Belas Artes.
Valoración do ambiente de aprendizaxe no laboratorio de materias.
Os contornos personais de aprendizaxe na coordinación de materias.
Avaliación a través de probas de seguemento.
Adquisición de competencias en interpretación consecutiva.
Compartindo experiencias de educación sexual na rede: o blog "Psicosexualidadourense" como lugar de encontro para la formación integral da sexualidade.
A aprendizaxe colaboradora na materia Movemento funcional en Fisioterapia.
Novos retos docentes no EEES: espertando a vocación científica con preguntas e proxectos de iniciación á investigación en Fisioloxía vexetal
A importancia do emprego de material audiovisual para impartir clases sobre comunicación política
Internet e as plataformas de teledoncencia: un novo modelo de aprendizaxe
SimuMANET: experiencia sobre o uso do software libre para a realización de proxectos fin de carreira
O portafolio electrónico como instrumento para a avaliación de competencias
Integración de alumnos e alumnas con necesidades específicas de apoio educativo na Universidade de Vigo
Interacción didáctica con metodoloxías activas en Organización de Empresas
Uso didáctico e complementario das redes sociais de internet na materia de Deportes de adversario na Licenciatura en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Valoración dos traballos de investigación realizados en pequenos grupos por estudantes de 2º de Maxisterio
A rúbrica na titorización de traballos en grupo: opinións e valoracións.
Eficacia da aprendizaxe cooperativa e por tarefas: experiencia nunha materia adaptada ao EEES
Participar no ámbito profesional antes de rematar a carreira. A xestión cultural en Belas Artes
Sistema económico de videoconferencia intercampus para a impartición de leccións no Mestrado Interuniversitario de Fotónica e Tecnoloxías do Láser
Clausura da Xornada