A NARRATIVA NOS VIDEOXOGOS
CINE, VIDEOXOGOS, TELEVISIÓN. (TRANSMEDIA)
PEACH OU LARA CROFT (XÉNERO Y VIDEOXOGOS)
VÍDEOS DE CONFERENCIANTES EXTERNOS
DÍA 1 -PRESENTACIÓN DE COMUNICACIÓNS
APRENDER XOGANDO OU XOGAR A APRENDER
A SAÚDE DO XOGADOR
40' 39''
Cognición Social
O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos
7 de nov. de 2016
Visto:
559
veces
VÍDEOS DE CONFERENCIANTES EXTERNOS
DÍA 2- PRESENTACIÓN DE COMUNICACIÓNS
9' 32''
A Viaxe de Elisa
O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos
8 de nov. de 2016
Visto:
455
veces
ILUSTRACIÓN, DESEÑO E ARTE NO VIDEOXOGO
ILUSTRACIÓN, DESEÑO E ARTE NO VIDEOJUEGO
ILUSTRACIÓN, DESEÑO E ARTE NO VIDEOXOGO
27' 46''
Coloquio
O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos
3 de nov. de 2016
Visto:
845
veces
RESUMO
7' 53''
Resumo do Congreso
O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos
3 de nov. de 2016
Visto:
782
veces
DÍA 3 – PRESENTACIÓN DE COMUNICACIÓNS
9' 32''
Moralyth
O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos
9 de nov. de 2016
Visto:
479
veces
O FUTURO DO VIDEOXOGO EN GALICIA
3' 33''
Entrega de Premios
O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos
9 de nov. de 2016
Visto:
430
veces