CIVE 2016, IV Congreso de Videoxogos y Educación

A Facultade de CCSS e da Comunicación acolle este congreso internacional, inserido no proxecto CREA S2i, sobre o potencial educativo destes recursos

IV Congreso de Videoxogos y Educación 19' 12''

IV Congreso de Videoxogos y Educación

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 882 veces

A NARRATIVA NOS VIDEOXOGOS

Narración e videoxogos: cómo as accions cuentan historias 25' 53''

Narración e videoxogos: cómo as accions cuentan historias

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

4 de nov. de 2016
Visto: 658 veces
Videojogos e Cinema: Uma Relaçao Incestuosa? 24' 13''

Videojogos e Cinema: Uma Relaçao Incestuosa?

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 791 veces
A Narrativa nos videoxogos 18' 42''

A Narrativa nos videoxogos

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 1092 veces

CINE, VIDEOXOGOS, TELEVISIÓN. (TRANSMEDIA)

Do prosumismo transmedia ao holoverso neoreal 24' 30''

Do prosumismo transmedia ao holoverso neoreal

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 490 veces
Narrativas in situ: O videojuego como intervención profana do espazo arquitectónico 17' 23''

Narrativas in situ: O videojuego como intervención profana do espazo arquitectónico

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

4 de nov. de 2016
Visto: 487 veces

PEACH OU LARA CROFT (XÉNERO Y VIDEOXOGOS)

Interrelacións entre o medio televisivo e os videoxogos: Historias continuadas, historias conectadas 34' 57''

Interrelacións entre o medio televisivo e os videoxogos: Historias continuadas, historias conectadas

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

4 de nov. de 2016
Visto: 460 veces
Reflexións do tema de Xénero 12' 27''

Reflexións do tema de Xénero

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 781 veces
Os valores de igualdade nos videojuegos segundo os usuarios españois 13' 14''

Os valores de igualdade nos videojuegos segundo os usuarios españois

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 479 veces

VÍDEOS DE CONFERENCIANTES EXTERNOS

A máquina de narrar 9' 43''

A máquina de narrar

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 812 veces
Procesos Educativos e Comunicativos en educación sexual con videoxogos comerciais 12' 07''

Procesos Educativos e Comunicativos en educación sexual con videoxogos comerciais

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 862 veces
Desenvolvemento e creación de videojuegos con scratch en educación primaria 16' 31''

Desenvolvemento e creación de videojuegos con scratch en educación primaria

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 922 veces
Un desenvolvemento complexo para un equipo multiprofesional 7' 00''

Un desenvolvemento complexo para un equipo multiprofesional

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 810 veces
Percorrido do alumno 5' 00''

Percorrido do alumno

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 823 veces
Videoxogos e desenvolvemento das intelixencias múltiples 18' 43''

Videoxogos e desenvolvemento das intelixencias múltiples

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 866 veces

DÍA 1 -PRESENTACIÓN DE COMUNICACIÓNS

A construcción narrativa dun Serious Game 12' 39''

A construcción narrativa dun Serious Game

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 440 veces
Costruir videoxogos con scratch para fortalecer habilidades do pensamento creativo 10' 21''

Costruir videoxogos con scratch para fortalecer habilidades do pensamento creativo

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 468 veces
Proxecto de intervención transmedia como fase de investigación previa ao desenvolvemento dun videoxogo educativo: 7' 40''

Proxecto de intervención transmedia como fase de investigación previa ao desenvolvemento dun videoxogo educativo:

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 496 veces
Aprender a deseñar videoxogos para ludificar a aula 21' 49''

Aprender a deseñar videoxogos para ludificar a aula

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 484 veces
Videoxogos e diversidade: Aportacións para a gamificación de alumnos de secundaria 20' 26''

Videoxogos e diversidade: Aportacións para a gamificación de alumnos de secundaria

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 498 veces
Análise motivacional 19' 25''

Análise motivacional

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 481 veces

APRENDER XOGANDO OU XOGAR A APRENDER

Xogar para aprender a ser Europeos 32' 25''

Xogar para aprender a ser Europeos

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 486 veces
No labirinto do tempo 28' 30''

No labirinto do tempo

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 481 veces
Aprendizaxe basado en Xogos 42' 41''

Aprendizaxe basado en Xogos

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 478 veces

A SAÚDE DO XOGADOR

Cognición Social 40' 39''

Cognición Social

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 559 veces
Estratexias de aprendizaxe con videojuegos a partir da neuroeducación 25' 02''

Estratexias de aprendizaxe con videojuegos a partir da neuroeducación

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 478 veces
Gamificación na Universidade 13' 52''

Gamificación na Universidade

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 471 veces
Personalización da gamificación e software educativo 13' 26''

Personalización da gamificación e software educativo

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 454 veces
Sociosemiótica da narrativa visual 23' 33''

Sociosemiótica da narrativa visual

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

7 de nov. de 2016
Visto: 448 veces

VÍDEOS DE CONFERENCIANTES EXTERNOS

Mellora dos procesos cognitivos mediante videoxogos 9' 23''

Mellora dos procesos cognitivos mediante videoxogos

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 830 veces
Efectividade do tratamento do control postural utilizando a nintendo wii en pacientes hemipléjicos adultos post AVC. 5' 38''

Efectividade do tratamento do control postural utilizando a nintendo wii en pacientes hemipléjicos adultos post AVC.

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 814 veces
Realidade aumentada 5' 33''

Realidade aumentada

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 826 veces
Proposta de uso de videojuegos e as competencias emocionais en idade adulta 5' 13''

Proposta de uso de videojuegos e as competencias emocionais en idade adulta

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 821 veces
Word-Y Aprrendizaxe de vocabulario específico en Inglés 6' 34''

Word-Y Aprrendizaxe de vocabulario específico en Inglés

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 920 veces

DÍA 2- PRESENTACIÓN DE COMUNICACIÓNS

Desenvolvemento e Reutilización de Videoxogos como Estratexia Interdisciplinar de Ensino e Aprendizaxe na Educación Superior 9' 58''

Desenvolvemento e Reutilización de Videoxogos como Estratexia Interdisciplinar de Ensino e Aprendizaxe na Educación Superior

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 555 veces
Videoxogos no aula educativa. 5' 35''

Videoxogos no aula educativa.

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 464 veces
Motivación asociada ao videojuego Calangos e á aprendizaxe das ciencias, en actividades de modelización que o inclúen 9' 34''

Motivación asociada ao videojuego Calangos e á aprendizaxe das ciencias, en actividades de modelización que o inclúen

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 498 veces
Os videoxogos no contexto educativo: 10' 14''

Os videoxogos no contexto educativo:

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 459 veces
Deseño dun «framework» como fundamento dun modelo pedagóxico gamificado 11' 37''

Deseño dun «framework» como fundamento dun modelo pedagóxico gamificado

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 442 veces
Minecraft e o traballo con circuítos eléctricos: 6' 36''

Minecraft e o traballo con circuítos eléctricos:

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 514 veces
Vai de volta: un dispositivo lúdico-educativo para abordar a alfabetización digital de nenos e nenas 8' 04''

Vai de volta: un dispositivo lúdico-educativo para abordar a alfabetización digital de nenos e nenas

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 559 veces
Identificación das Competencias Emocionais Desenvolvidas ao Programar Videoxogos na Educación Superior 5' 45''

Identificación das Competencias Emocionais Desenvolvidas ao Programar Videoxogos na Educación Superior

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 503 veces
Un estudo inicial dos serious games para adestramento quirúrxico 9' 06''

Un estudo inicial dos serious games para adestramento quirúrxico

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 468 veces
+Cidadania (+Cidadanía): a integración de recursos educativos digitales e a aprendizaxe participativo dos nenos 9' 19''

+Cidadania (+Cidadanía): a integración de recursos educativos digitales e a aprendizaxe participativo dos nenos

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 451 veces
A Viaxe de Elisa 9' 32''

A Viaxe de Elisa

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 455 veces

ILUSTRACIÓN, DESEÑO E ARTE NO VIDEOXOGO

Deseñar un xogo é definir unha linguaxe 26' 26''

Deseñar un xogo é definir unha linguaxe

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 557 veces

ILUSTRACIÓN, DESEÑO E ARTE NO VIDEOJUEGO

Os videoxogos: xogo e Narratividade 23' 33''

Os videoxogos: xogo e Narratividade

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 454 veces

ILUSTRACIÓN, DESEÑO E ARTE NO VIDEOXOGO

autor entre ilustraçãou, engenharia e arte non espaço dúas videojogos 16' 25''

autor entre ilustraçãou, engenharia e arte non espaço dúas videojogos

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 823 veces
Coloquio 27' 46''

Coloquio

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 845 veces
Entrevista a Fernando Prieto 15' 29''

Entrevista a Fernando Prieto

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 847 veces
Unha experiencia de Educación Ambiental en Realidade Virtual 18' 32''

Unha experiencia de Educación Ambiental en Realidade Virtual

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

8 de nov. de 2016
Visto: 492 veces
Quenda de preguntas 31' 06''

Quenda de preguntas

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 828 veces

RESUMO

Resumo do Congreso 7' 53''

Resumo do Congreso

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 782 veces

DÍA 3 – PRESENTACIÓN DE COMUNICACIÓNS

O videoxogo como mecanismo potencial de desenvolvemento do capital humano nunha institución Educativa: 9' 04''

O videoxogo como mecanismo potencial de desenvolvemento do capital humano nunha institución Educativa:

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 826 veces
Os monstros de Van Gogh a través de Braid 9' 58''

Os monstros de Van Gogh a través de Braid

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 1006 veces
Art games: Medios digitales artísticos interactivos para a eduación 11' 31''

Art games: Medios digitales artísticos interactivos para a eduación

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

9 de nov. de 2016
Visto: 480 veces
Cando o usuario aprende a pintar e os videoxogos convértense en Arte 13' 21''

Cando o usuario aprende a pintar e os videoxogos convértense en Arte

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

9 de nov. de 2016
Visto: 461 veces
Tecnoverán Vilagarcía. Unha experiencia educativa inmersiva 11' 18''

Tecnoverán Vilagarcía. Unha experiencia educativa inmersiva

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

9 de nov. de 2016
Visto: 440 veces
Lou's Recycle Factory 5' 58''

Lou's Recycle Factory

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

9 de nov. de 2016
Visto: 464 veces
Moralyth 9' 32''

Moralyth

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

9 de nov. de 2016
Visto: 479 veces

O FUTURO DO VIDEOXOGO EN GALICIA

É posible unha industria de contidos digitales en Galicia? 70' 44''

É posible unha industria de contidos digitales en Galicia?

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

3 de nov. de 2016
Visto: 813 veces
Entrega de Premios 3' 33''

Entrega de Premios

O Leitmotiv deste congreso, foi, a fase de deseño dos videojuegos

9 de nov. de 2016
Visto: 430 veces