Estratexias de comunicación para novos públicos e novos espazos
Apertura das xornadas
I Xornadas de Doutorandos en Comunicación
A intertextualidade en produtos audiovisuais infantiles de dobre receptor adulto-neno: cara o desenvolvemento de novos modelos de análise para o seu tratamento e trasvase.
Arte Urbana e interacción comunitaria no IES Beade. Estudo de caso.
Estado da intelixencia e a construcción cooperativa nos espazos de coworking en Galicia.
Bioética e estado de opinión en prensa escrita. Análise de artigos.
A dimensión de escoitar.
A revalorização dos centros históricos ou o retorno a uma identidade perdida.
Xestión da comunicación das marcas territorio. Estudo de públicos internacionais da Marca Galicia.
Deseño e uso de corpus para o estudo da metáfora na súa tradución.
A linguagem corporal dos políticos.
A linguaxe visual da fotografía periodística na época do terrorismo en Perú.
A reaparición do cambio climático nos medios de comunicación.
Podemos: Imaxe persoal e virtual (2013-2015)
Pobreza e exclusión social sobrevenida e o seu tratamento na prensa viguesa durante a crisis económica no período 2009-2012.
Entrega certificados